Miło było dla Was pisać...

piątek, 9 stycznia 1998

FKA twigs, Two Weeks vs. Imagine Dragons, Warriors

FKA twigs, Two Weeks


vs.

Imagine Dragons, Warriors


Zuzanna (The-Rockferry):

  • Mój głos: Warriors
Kuba (#Musictag): Zuzia będzie pewnie głosować na Two Weeks, bo LP1 na swoim blogu określiła najmocniejszym debiutem tego roku. Filip zaś na domiar złego będzie głosować na Warriors, bo FKA wyeliminowała ukochane przez niego piosenki BANKS czy Taylor Swift (co do tej drugiej, Fizzzu, serio :v). Kogo by tu stronę podtrzymać? Zwłaszcza, że mamy do dyspozycji 2 równie dobre utwory, których łączy jedynie to, że są teraz ze sobą zestawione. Pomyślę… w sumie ostatnio jestem zachwycony kompozycją Imagine Dragons, także Vilppowi się upiecze.
  • Mój głos: Warriors
Filip: W zasadzie zastanawiam się, o co ta cała wrzawa. Imagine Dragons w swojej życiowej formie i piosenka tej drugiej wokalistki, która jest tak denna, że od początku próbuję wyrzucić ją z zabawy. W końcu mi się jednak uda.
  • Mój głos: Warriors
Wygrany: Warriors

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz