Miło było dla Was pisać...

wtorek, 28 grudnia 1999

Calvin Harris, Summer vs. Clean Bandit feat. Jess Glynne, Rather Be

Calvin Harris, Summer


vs.

Clean Bandit feat. Jess Glynne, Rather Be


Zuzanna (The-Rockferry): Nie lubię muzyki Calvina Harrisa, ale podoba mi się jego wokal i wakacyjny klimat tego dość banalnego utworu. A Rather Be... już niekoniecznie.
  • Mój głos: Summer
Kuba (#Musictag): Czy tylko ja nie rozkręcam się przy Summer Calvina? Wiem o tym, że niedawno wydał swój kolejny krążek, ale szczerze… jeśli miałbym się z nim zapoznawać to tylko po to, by utwierdzić się w przekonaniu, że nie jest on wart uszu innych. O istnieniu drugiej grupy dowiedziałem się dopiero teraz. Nuta, którą dano mi było przesłuchać, jest całkiem ok. Pozytywna, bez efektów umcopodobnych. Punkt dla Rather Be.
  • Mój głos: Rather Be
Filip: Dwa prawdopodobnie największe przeboje EDM tego roku, a Rather Be to jeden z najlepiej sprzedających się singli na Wyspach. I prawidłowo - to połączenie instrumentów smyczkowych z elektroniką ewidentnie ma coś w sobie, czego nie można powiedzieć o Summer, które jest po prostu kolejnym singlem w dyskografii Calvina Harrisa.
  • Mój głos: Rather Be
Wygrany: Rather Be

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz