Miło było dla Was pisać...

piątek, 9 stycznia 1998

Chet Faker, Gold vs. Jessie Ware, Say You Love Me

Chet Faker, Gold


vs.

Jessie Ware, Say You Love Me  


Zuzanna (The-Rockferry): Say You Love Me niezbyt pasuje mi się Jessie. Gold to z kolei kwintesencja muzycznego stylu Cheta Fakera.
  • Mój głos: Gold
Kuba (#Musictag): Ostatnio często wracam do ostatniego dziecka Jessie. Pewnie dlatego chciałbym, by Say You Love Me punktowało.
  • Mój głos: Say You Love Me
Filip: W zasadzie te utwory musiały się ze sobą w końcu spotkać. A co ciekawe - gdybym Jessie zestawił z SBTRKT, a Cheta z Samem Smithem (odwrotnie, niż było w ROUND 1), teraz ten pojedynek wyglądałby zapewne zupełnie inaczej. Niemniej, Gold oraz Say You Love Me łączy wiele rzeczy. Zarówno Faker, jak i Ware porzucają w nich swoje elektroniczne oblicza i tworzą nieco spokojniejsze utwory. Moje serce wciąż jednak bije mocniej na nutki SYLM.
  • Mój głos: Say You Love Me
Wygrany: Say You Love Me

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz