Miło było dla Was pisać...

piątek, 9 stycznia 1998

James Newton Howard, The Hanging Tree vs. U2 feat. Lykke Li, The Troubles

James Newton Howard, The Hanging Tree


vs.

U2 feat. Lykke Li, The Troubles


Zuzanna (The-Rockferry): Były dni, że The Troubles potrafiłam wałkować na okrągło. Ostatnio jednak piosenka ta nieco mi się znudziła. The Hanging Tree w głowie siedzi od listopada i nie chce wyleźć. Wspaniały utwór.
  • Mój głos: The Hanging Tree
Kuba (#Musictag): Ciekawa para. Tym razem nie będę bawić się w eksperymenty. The Hanging Tree zasługuje na awans.
  • Mój głos: The Hanging Tree 
Filip: #OMG @ the fact, że The Hanging Tree staje teraz do pojedynku z The Troubles i <spojler_mode_on>w ROUND 4 stanie do pojedynku z Take Me to Church</spojler_mode_on>. To jest po prostu straszne i niekonstytucyjne. The Troubles powinno być co najmniej na miejscu 4., a tak to odpadło już teraz... No jak to tak? :c
  • Mój głos: The Hanging Tree
Wygrany: The Hanging Tree

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz