Miło było dla Was pisać...

czwartek, 31 grudnia 1998

A Great Big World feat. Christina Aguilera, Say Something vs. Lykke Li, No Rest for the Wicked

A Great Big World feat. Christina Aguilera, Say Something


vs.

Lykke Li, No Rest for the Wicked


Zuzanna (The-Rockferry): Ballada A Great Big World (gdzie jesteście, chłopaki?) i Christiny Aguilery (jakże zachwycająco ona tu brzmi!) łamie mi serce od ponad roku. Lykke Li zaś znudziła się po niecałym miesiącu.
  • Mój głos: Say Something
Kuba (#Musictag): Obie piosenki są warte uwagi słuchacza. Z bólem serca jednak oddam głos na propozycję Lykke Li, choć w głębi serca chciałbym, by oba numery awansowały dalej.
  • Mój głos: No Rest for the Wicked
Filip: Tak patrzę na komentarz Zuzy i moja reakcja jest mniej więcej taka:
No Rest for the Wicked to niewątpliwie jeden z najlepszych i najbardziej poruszających utworów 2014 roku. podczas gdy SS nie łapie się nawet do TOP20 z 2013.
  • Mój głos: No Rest for the Wicked
Wygrany: No Rest for the Wicked

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz