Miło było dla Was pisać...

czwartek, 31 grudnia 1998

Indila, Derniere danse vs. Angel Haze feat. Sia, Battle Cry

Indila, Derniere danse


vs.

Angel Haze feat. Sia, Battle Cry 


Zuzanna (The-Rockferry): Jestem fanką Angel Haze od pierwszego przesłuchania albumu Dirty Gold, a ta piosenka najlepiej pokazuje 'raperski' kunszt młodej artystki.
  • Mój głos: Battle Cry
Kuba (#Musictag): Tutaj grzechem byłoby dopuścić Indilę do następnej rundy. Obie piosenki lubię, ale porównanie ich do siebie w ogóle nie powinno mieć miejsca. Indila niesamowicie blado wypada przy emocjonującej nucie Angel.
  • Mój głos: Battle Cry
Filip: Choć Derniere danse jest już strasznie ograne, nadal może wzbudzać emocje. Natomiast Battle Cry - poza lekką irytacją po którymś tam z kolei przesłuchaniu - nie poruszyło mnie.
  • Mój głos: Derniere danse
Wygrany: Battle Cry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz