Miło było dla Was pisać...

czwartek, 31 grudnia 1998

Sam Smith, Stay With Me vs. Jessie Ware, Say You Love Me

Sam Smith, Stay With Me


vs.

Jessie Ware, Say You Love Me  


Zuzanna (The-Rockferry): Stay With Me szybko mi się przejadło, dlatego mój głos oddaję Jessie Ware, która bardzo zaskoczyła mnie tym utworem, bo Say You Love Me nie przypomina niczego, co artystka zaserwowała nam wcześniej.
  • Mój głos: Say You Love Me
Kuba (#Musictag): Może i trochę postąpię jak ignorant, ale oddam tutaj głos na Jessie Ware. Znam w miarę dobrze jej ostatni album i propozycję podaną w „bijatyce”. Ogółem cenię wokalistkę za różnorodność ballad. Każda nuta zaserwowana zarówno na Devotion, jak i Tough Love jest zupełnie inna i wyróżnia się na tle reszty. A Sam? Stay With Me to godny polecenia numer. Z albumem debiutanta jednak nie miałem okazji się zapoznać, aczkolwiek… awans tego utworu też szczególnie by mnie nie raził.
  • Mój głos: Say You Love Me
Filip: Ech, zaczynają się schody. Naprawdę ciężko mi tu wybrać, więc posłużę się moim profilem na last.fm. Stay With Me - 24 odtworzenia. Say You Love Me - 31 odtworzeń + serduszko.
  • Mój głos: Say You Love Me
Wygrany: Say You Love Me

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz