Miło było dla Was pisać...

wtorek, 21 grudnia 1999

Iggy Azalea feat. Charli XCX, Fancy vs. Ariana Grande feat. Iggy Azalea, Problem

Iggy Azalea feat. Charli XCX, Fancy


vs.

Ariana Grande feat. Iggy Azalea, Problem


Zuzanna (The-Rockferry): Napompowane do granic możliwości Problem nie robi na mnie dobrego wrażenia, dlatego stawiam na rywala. Plus za Charli XCX.
  • Mój głos: Fancy
Kuba (#Musictag): W jednej piosence jest zestawiona jedna moja "ulubiona" wykonawczyni, w drugiej aż dwie. Wygrywa Fancy.
  • Mój głos: Fancy
Filip: Fancy i Problem to jedne z nielicznych udanych piosenek nijakiej raperki Iggy Azalei. Ze względu jednak na trąbkowy hook - moje guilty pleasure <3 - stawiam na przebój Problem Ariany Grande. 
  • Mój głos: Problem
Wygrany: Fancy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz