Miło było dla Was pisać...

wtorek, 21 grudnia 1999

Taylor Swift, Shake It Off vs. Meghan Trainor, All About That Bass

Taylor Swift, Shake It Off


vs.

Meghan Trainor, All About That Bass


Zuzanna (The-Rockferry): Meghan ze swoim utworem odniosła zasłużony sukces. All About That Bass to chwytliwa, zadziorna piosenka (charakteryzująca się wspaniałą, niecodzienną melodią) z prostym przesłaniem – akceptujmy siebie.
  • Mój głos: All About That Bass
Kuba (#Musictag): Ponieważ wypisując komentarz do tego pojedynku mam wyjątkowo dobry humor dla odmiany oddam głos na Shake It Off. All About That Bass mimo, że jest ogółem lepsze od hitu Tay w którym to śpiewa, że opinię hejterów ma głęboko w swoich czterech, nie jest najlepszą piosenką zestawioną w całym zestawieniu Vilppu, także pozwolę mu się nacieszyć przez chwilę wygraną. Ale tylko ten jeden raz, bo Zuza nie odpuści.
  • Mój głos: Shake It Off
Filip: Dwa młodzieżowe przeboje, jeden opowiadający o nieprzejmowaniu się hejtami, drugi o akceptowaniu samego siebie i swojego ciała. Oba lubię bardzo, ale jednak teledysk i debiut na miejscu 1. Billboard Hot 100 przemawiają na korzyść Shake It Off.
  • Mój głos: Shake It Off
Wygrany: Shake It Off

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz