Miło było dla Was pisać...

wtorek, 28 grudnia 1999

Magic!, Rude vs. Sam Smith, Stay With Me

Magic!, Rude


vs.

Sam Smith, Stay With Me


Zuzanna (The-Rockferry): Chociaż na początku Sam Smith nie zrobił na mnie zbyt dobrego wrażenia (nie mogę momentami znieść jego wysokiego wokalu, preferuję mężczyzn o niższych głosach), ballada Stay With Me podbiła moje serce. Jest nie tylko świetnie i emocjonalnie zaśpiewana, ale i ładnie skomponowana.
  • Mój głos: Stay With Me
Kuba (#Musictag): Tutaj nie będę się szczegółowo rozczulać nad numerami. Stay With Me awansuje. Nie przepadam szczególnie za Rude, wybaczcie.
  • Mój głos: Stay With Me
Filip: Rude było wielkim wakacyjnym przebojem w USA, do nas dotarło troszkę później. Przyjemne, ale w zasadzie to takie nic. Co innego Stay With Me, które jest jednym z najlepszych soulowych utworów roku i na pewno zgarnie multum statuetek Grammy.
  • Mój głos: Stay With Me
Wygrany: Stay With Me

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz