Miło było dla Was pisać...

środa, 22 grudnia 1999

Chet Faker, Gold vs. SBTRKT, New Dorp. New York

Chet Faker, Gold


vs.

SBTRKT, New Dorp. New York


Zuzanna (The-Rockferry): Jak to dobrze, że uzależnienie od jakiejś piosenki nie jest szkodliwe dla naszego zdrowia i życia. Inaczej przez hipnotyzujące NEW DROP. NEW YORK mogłabym trafić na odwyk. Co za chwytliwy, a do tego świetny, numer!
  • Mój głos: New Dorp. New York
Kuba (#Musictag): Album elektroniczny roku? SBTRKT, zdecydowanie. Wonder Where We Land to nie jest na szczęście album taneczny. Idealny na nocny odpoczynek dla bezsennych. New Dorp. New York jest jednak przeciętnym utworem z krążka. Piosenka Gold poruszyła mnie swoim dynamizmem. Chet Faker – jestem na tak.
  • Mój głos: Gold
Filip: Gold jest chilloutowe, leniwe, przyjemne. Nic szczególnego, ale postawione koło chaotycznego, przeładowanego, a mimo tego i tak pustego New Dorp. New York wciąż wypada dobrze.
  • Mój głos: Gold
Wygrany: Gold

1 komentarz:

  1. Zdecydowanie bardziej podoba mi się pierwsza piosenka. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń