Miło było dla Was pisać...

czwartek, 25 grudnia 2014

Vilppu's Best Song of 2014 Battle

Od razu uprzedzam - jeśli chcecie zobaczyć zwyczajne podsumowanie roku, wybrane przeze mnie najlepsze albumy oraz utwory roku, to właściwie możecie przestać czytać. Kierunek -> All About Music, tam na początku 2015 zobaczycie mój TOP50 albumów oraz TOP100 (!) utworów. Vilppu's Best Song of 2014 Battle to coś innego. Co? Zobaczcie sami.


Przez cały rok 2014 zebrało nam się naprawdę wiele świetnych singli, w tym niektóre z nich stawały się przebojami. Shake It Off, All About That Bass czy Take Me to Church to tylko czubek góry lodowej. I tak sobie myślałem, myślałem i wymyśliłem Vilppu's Best Song of 2014 Battle. 64 utwory - 32 hity oraz 32 utwory docenione głównie przez fanów i krytyków - stają do pojedynków, by wybrać jeden jedyny, najlepszy utwór 2014 roku. Ja wiem, że to nic odkrywczego, takie zabawy były już wielokrotnie robione, ale tu mam mały psikus. To nie Wy będziecie głosować. Zwycięzcę pojedynku wybierać będą trzy osoby - ja, Zuzanna z The-Rockferry oraz Kuba z #Musictag.

Pełną listę utworów znajdziecie poniżej:


Zdjęcie w pełnym rozmiarze pod tym linkiem.

Lista pojedynków Rundy 1:
  1. Taylor Swift, Shake It Off vs. Meghan Trainor, All About That Bass
  2. Banks, Drowning vs. FKA twigs, Two Weeks
  3. Pharrell Williams, Happy vs. John Legend, All of Me
  4. OneRepublic, Love Runs Out vs. Imagine Dragons, Warriors
  5. Iggy Azalea feat. Charli XCX, Fancy vs. Ariana Grande feat. Iggy Azalea, Problem
  6. Katy B, 5AM vs. Disclosure feat. Mary J. Blige, F for You
  7. Katy Perry, Dark Horse vs. Beyonce feat. Jay Z, Drunk in Love
  8. The Black Keys, Fever vs. Jack White, Lazaretto
  9. Idina Menzel, Let It Go vs. Lorde, Team
  10. Chet Faker, Gold vs. SBTRKT, New Dorp. New York
  11. Magic!, Rude vs. Sam Smith, Stay With Me
  12. Jessie Ware, Say You Love Me vs. Paloma Faith, Only Love Can Hurt Like This
  13. Jessie J, Ariana Grande, Nicki Minaj - Bang Bang vs. Nicki Minaj, Anaconda
  14. Damon Albarn, Sister Rust vs. James Newton Howard, The Hanging Tree
  15. Charli XCX, Boom Clap vs. Sia, Chandelier
  16. U2 feat. Lykke Li, The Troubles vs. Tony Bennett w/ Lady Gaga, Anything Goes
  17. Coldplay, A Sky Full of Stars vs. Michael Jackson w/ Justin Timberlake - Love Never Felt So Good
  18. Artur Rojek, Beksa vs. Mela Koteluk, Fastrygi
  19. Indila, Derniere danse vs. Lilly Wood and the Prick, Prayer in C (Robin Schulz Remix)
  20. Angel Haze feat. Sia, Battle Cry vs. Azealia Banks, Heavy Metal and Reflective
  21. A Great Big World feat. Christina Aguilera, Say Something vs. OneRepublic, Counting Stars
  22. Lana del Rey, Shades of Cool vs. Lykke Li, No Rest for the Wicked
  23. Calvin Harris, Summer vs. Clean Bandit feat. Jess Glynne, Rather Be
  24. The Pretty Reckless, Heaven Knows vs. Coldplay, Midnight
  25. Taylor Swift, Blank Space vs. Maroon 5, Animals
  26. Nicole Scherzinger, Run vs. Christina Perri, Human
  27. Nick Jonas, Jealous vs. Jason Derulo, Talk Dirty
  28. Leonard Cohen, Almost Like the Blues vs. Alicia Keys, We Are Here
  29. Hozier, Take Me to Church vs. Tove Lo, Habits (Stay High)
  30. Sophie Ellis-Bextor, Love Is a Camera vs. Mary J. Blige, Whole Damn Year
  31. Ed Sheeran, Sing vs. Pitbull feat. Kesha, Timber
  32. Curly Heads, Reconcile vs. Donatan-Cleo feat. Enej, Brać
Najwięcej utworów jako główny artysta (po 2): Taylor Swift, Ariana Grande, Coldplay, OneRepublic.

Wyniki pierwszej rundy już 28/12. Macie jakichś faworytów?

8 komentarzy:

  1. Pomysł jak najbardziej udany, już jestem ciekawa Waszych werdyktów, a póki co przedstawię swoje wybory :D
    1. Choć oba utwory dobre, wolę All About That Bass.
    2. How dare you?! Nie umiem wybrać :< Uwielbiam oba single.
    3. Znów trudny wybór, ale tym razem postawię na Pharrella.
    4. Love Runs Out.
    5. Tu jest mi obojętne, bo obie piosenki lubię tak samo :D
    6. Nie mam zdania.
    7. Katy!
    8. Fever.
    9. Moja ukochana Lorde! <3 Mało kto jest ją w stanie pokonać, jeśli o mnie chodzi.
    10. Nie kojarzę żadnego z tych numerów :c
    11. Jejku, obu utworów nie lubię tak samo :D
    12. Paloma <3
    13. Bang Bang. Anaconda za bardzo mnie drażni.
    14. Nie znam żadnej z tych piosenek.
    15. Sia! Choć Boom Clap jest dobre, to Chandelier zdecydowanie zasługuje na wygraną.
    16. The Troubles.
    17. Specjalnie wybierałeś takie trudne do wyboru duety? :P Nie potrafię zdecydować.
    18. Jak wyżej :<
    19. Prayer In C, zdecydowanie.
    20. Battle Cry, duet wyszedł im cudownie.
    21. Counting Stars.
    22. Rany, znowu! Nie wiem, naprawdę. Oba utwory są genialne.
    23. Summer. Rather Be wręcz nie cierpię.
    24. Choć Midnight uwielbiam, tutaj stawiam na Heaven Know.
    25. Blank Space - uwielbiam teledysk!
    26. Human
    27. Talk Dirty. Jak pomyślę o tej piosence to w głowie mam ten trąbkowy hook :D
    28. Nie mam zdania.
    29. Oba utwory świetnie się prezentują. Trudno mi wybrać.
    30. Love Is A Camera. Jestem zauroczona tym utworem.
    31. Sing!
    32. W tym przypadku będę zadowolona z każdego wyboru :D
    Czekam na wyniki i na kolejną rundę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka faworytów, ale szczerze powiem, że w wielu pojedynkach nie byłabym wstanie wybrać. ;) x
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG. trcohę się pogubiłam, ale wreszcie zrozumiałam o co chodzi xd Sporo tego. Gdybym to ja miała wybireać to byłoby to..
    1. Shake It Off, bo ten drugi mnie strasznie denerwuje i nie wiem za co inni lubią ten utwór.
    2 i 3 - nie kojarzę
    4. Love Runs Out
    5. Parę miesięcy temu pewnie wybrałabym Problem, ale teraz stawiam na Fancy
    6. Następne...
    7. Beyonce nie lubię, ale wolę ją od Katy i tego przejadłego Dark Horse
    8, 9, 10 - nie znam
    11. Nie będę wybierać, bo żadnego z nich nie lubię
    12. Next one
    13. Bang Bang, wiadomo :D
    14. Nie znam
    15. Sia rządzi
    16. Obojętnie
    17. A Sky Full of Stars
    18. Nie mam zdania bo nie słucham polskiej muzyki
    19. Next one
    20. Battle Cry - świetna piosenka
    21. Counting Stars
    22 i 23 - nie wiem
    24. Heaven Knows
    25. Ciężki wybór. Ale zdecydowanie wybiorę Animals <3
    26. Run, bo Nicole świetnie wypadła w tym numerze.
    27. Jealous - Nowy Nick bardzo mi ostatnio przypadł do gustu x3
    28. We Are Here
    29 i 30 pominę, bo nie znam tych utworów
    31. Nie przepadam za Ed'em ale zdecydowanie wybieram Sing.
    32. Nie mam zdania.

    Czekam na wyniki ;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe propozycje hmm trudny wybór
    POLECAM U MNIE PODSUMOWANIE 2014 oraz nadal mozna glosowac na aktualne notowanie!
    hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten pomysł z pojedynkiem. Moje wybory wyglądają tak:
    1. Shake It Off
    2. Drowning
    3. All of Me
    4. Love Runs Out
    5.Problem
    6. -
    7.Dark Horse
    8. -
    9.Team
    10.-
    11.Stay With Me
    12.Say You Love Me
    13.Bang Bang
    14.-
    15. Chandelier
    16.The Troubles
    Kolejną część postaram się następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł mi się podoba, ale widze że w niektórych będzie mega trudny wybór. :/ Dlatego w niektórych nie oddam głosu, bo to zbyt trudne
    1.Oba beznadziejne, nic
    2.Banks, Drowning
    3. John Legend, All of Me
    4. Imagine Dragons, Warriors
    5.Iggy Azalea feat. Charli XCX, Fancy
    6.Katy B, 5AM
    7. Beyonce feat. Jay Z, Drunk in Love
    8. niestety nie znam :/
    9. Lorde, Team
    10. niestety nie znam
    11. Sam Smith, Stay With Me
    12. Paloma Faith, Only Love Can Hurt Like This
    13.Nicki Minaj, Anaconda
    14.James Newton Howard, The Hanging Tree
    15.Charli XCX, Boom Clap
    16. . Tony Bennett w/ Lady Gaga, Anything Goes
    17.Coldplay, A Sky Full of Stars
    18. Artur Rojek, Beksa
    19.. Lilly Wood and the Prick, Prayer in C (Robin Schulz Remix)
    20. Angel Haze feat. Sia, Battle Cry
    21. nie wybieram nic, zbyt ciężki wybór
    22. nie lubię nic
    23, Calvin Harris, Summer
    24. The Pretty Reckless, Heaven Knows
    25. Maroon 5, Animals
    26. . Christina Perri, Human
    27. Jason Derulo, Talk Dirty
    28. Alicia Keys, We Are Here
    29. Hozier, Take Me to Church ale też trudny wybór
    30.Sophie Ellis-Bextor, Love Is a Camera
    31. Pitbull feat. Kesha, Timber
    32.. Donatan-Cleo feat. Enej, Brać
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nowy wpis! > top10 - 80s w muzyce, cz. 1
    [bruisesly.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Taylor Swift, mimo że to trudne.
    2. Banks zdecydowanie.
    8. Jack White - Lazaretto <3
    9. Lorde - Team, ale to też trudne.
    14. The Hanging Tree!
    16. Tony i Lady Gaga, o dziwo naprawdę ich lubię
    17. Coldplay, zdecydowanie
    19. Derniere Danse, kocham to!
    22. Ooo to jest naprawdę trudne, ale wybieram Lanę
    24. Oh Lord, Heaven Knows!
    30. Love is a Camera

    Serdecznie zapraszam na pierwszą część Namuzowanego Podsumowania 2014 roku na blogu http://namuzowani.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń