Miło było dla Was pisać...

piątek, 9 stycznia 1998

Hozier, Take Me to Church vs. Curly Heads, Reconcile

Hozier, Take Me to Church


vs.

Curly Heads, Reconcile


Zuzanna (The-Rockferry): Swoim utworem Hozier starał się zawalczyć o homoseksualistów. Ja jednak w jego piosence słyszę tylko ten nośny, cudny refren.
  • Mój głos: Take Me to Church
Kuba (#Musictag): Poprzednim razem zespół Dawida Podsiadło miał solidnego farta. Teraz im się nie poszczęści. Chlip.
  • Mój głos: Take Me to Church
Filip: Reconcile to - obok Battle Cry gdzieś tam wyżej - najsłabszy utwór w zabawie. A przy Take Me to Church można wręcz rzec że to takie nic. Jak kupka ziemi z mojego ogródka przy Mount Evereście. Suche, ale prawdziwe.
  • Mój głos: Take Me to Church
Wygrany: Take Me to Church

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz