Miło było dla Was pisać...

niedziela, 1 lutego 1998

Imagine Dragons, Warriors vs. Katy B, 5 AM

Imagine Dragons, Warriors


vs.

Katy B, 5AM


Zuzanna (The-Rockferry): Jedna z lepszych piosenek Imagine Dragons kontra jedna z gorszych Katy B? Wybór prosty. Wciąż bardziej czuję się wojownikiem niż jakąś tancerką.
  • Mój głos: Warriors
Kuba (#Musictag): Choć Katy B nagrała świetną płytę, to jednak Warriors ostatnio coraz bardziej mnie wciąga bardzo mocnym, patetycznym refrenem. Co poradzić, to po prostu świetny kawałek, a lepszego argumentu nie wymyślę, sesja czeka :(
  • Mój głos: Warriors
Ania (Namuzowani): Aż się sama sobie dziwię, że wybieram piosenkę, która promowała jedną z najbardziej przeze mnie znienawidzonych gier – League of Legends. Jestem wybredną gamerką, ale jeszcze bardziej wybredną słuchaczką. Warriors zachwyca mnie swoim klimatem, siłą i przebojowością. Swój głos oddaję na utwór Imagine Dragons.
  • Mój głos: Warriors
Filip: W sumie sam jestem zaskoczony, że 5 AM dotarło aż tak daleko. Owszem, to świetny, taneczny kawałek, ale czy rzeczywiście wart pokonania Lazaretto i F for You? Tak teraz myślę... no nieważne. Na rundzie czwartej przygoda tego utworu z zabawą raczej się zakończy, bo przeciwnik w postaci Warriors Imagine Dragons jest niesamowicie mocny.
  • Mój głos: Warriors
Wygrany: Warriors

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz