Miło było dla Was pisać...

piątek, 9 stycznia 1998

Lykke Li, No Rest for the Wicked vs. Coldplay, Midnight

Lykke Li, No Rest for the Wicked


vs.

Coldplay, Midnight


Zuzanna (The-Rockferry): Coldplay w 2014 zaprezentowali nam jedną ze swych najlepszych, największych piosenek - Midnight. Ciężko więc postawić na coś innego ;)
  • Mój głos: Midnight
Kuba (#Musictag): Ostatnio zaczynam bardziej doceniać ubiegłoroczne dzieło Lykke Li. Nie będę tutaj rozczulać się nad Ghost Stories. Przecież wiadomo, że ostatni krążek jest bardzo przyjemny i godny polecenia. Prpozycji Lykke słucham jednak znacznie częściej.
  • Mój głos: No Rest for the Wicked
Filip: Spam zawsze spoko, więc pospamuję i ja. Jeśli ktoś już czytał moje podsumowanie roku 2014, to wie, że No Rest for the Wicked jest na 6. miejscu wśród utworów, a Midnight na 10. A jak ktoś nie czytał, to shame on you i nadrabiać mi tu zaległości. Niemniej cały ten pojedynek i ta sytuacja wywołały u mnie podobną reakcję jak u Nicki Minaj.

  • Mój głos: No Rest for the Wicked
Wygrany: No Rest for the Wicked
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz