Miło było dla Was pisać...

niedziela, 1 lutego 1998

Jessie Ware, Say You Love Me vs. James Newton Howard, The Hanging Tree

Jessie Ware, Say You Love Me  


vs.

James Newton Howard, The Hanging Tree


Zuzanna (The-Rockferry): Może i Jessie Ware śpiewa lepiej od Jennifer, ale ja w piosence szukam również odpowiedniego klimatu, nastroju. Dlatego stawiam na ponure drzewo wisielców.
  • Mój głos: The Hanging Tree
Kuba (#Musictag): Zbadajmy współczynniki alternatywności przy piosenkach Jessie i Jennifer. Słyszeliście drzewko w radiu? Nie. Odpowiedź jest prosta, awans Jennifer.
  • Mój głos: The Hanging Tree 
Ania (Namuzowani): The Hanging Tree. Bo orkiestra symfoniczna, mój największy fetysz <3
  • Mój głos: The Hanging Tree
Filip: Tak się zastanawiam - czy w ogóle istnieje jakikolwiek kandydat, który mógłby nie tyle nawet pokonać, co choćby zrównać się z The Hanging Tree? Póki co myślę, że nie i przewiduję, że utwór zajmie co najmniej drugie miejsce (...ale pewnie wygra). Say You Love Me, choć jest ładne i wpada w ucho, nie przeczę, na pewno mu w tym nie przeszkodzi.
  • Mój głos: The Hanging Tree
Wygrany: The Hanging Tree

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz