Miło było dla Was pisać...

niedziela, 1 lutego 1998

Nicole Scherzinger, Run vs. Hozier, Take Me to Church

Nicole Scherzinger, Run


vs.

Hozier, Take Me to Church


Zuzanna (The-Rockferry): Wybacz Nicole, ale nawet twoja najlepsza ballada znika przy wspaniałym Take Me to Church Hoziera.
  • Mój głos: Take Me to Church
Kuba (#Musictag): Hozier lepszy. Znacznie lepszy. Po prostu i zdecydowanie. 
  • Mój głos: Take Me to Church 
Ania (Namuzowani): Hit Hoziera poznałam jeszcze w zeszłym roku i nie wywarł on na mnie tak dużego wrażenia jak Run Nicole Scherzinger. Nie przeszkadza mi nawet fakt, że znam ten utwór zaledwie od dwóch dni. Moim zdaniem artystka jest wprost stworzona do tego typu ballad. Brzmi w nich autentycznie i niezwykle emocjonalnie! Jej przepiękny głos całkowicie mną zawładnął. Nigdy bym się tego nie spodziewała.
  • Mój głos: Run
Filip: Ta runda przeszła chyba najdelikatniej i najłatwiej ze wszystkich. Zero trudnych decyzji, wszystko jasne, czarno na białym. Choć Run jest utworem znakomitym, to jednak Take Me to Church jest znacząco lepsze i porażka Nicole w tej rundzie jakoś bardzo nie boli. Boli to, co będzie w ROUND 5...
  • Mój głos: Take Me to Church
Wygrany: Take Me to Church

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz