Miło było dla Was pisać...

czwartek, 31 grudnia 1998

Clean Bandit feat. Jess Glynne, Rather Be vs. Coldplay, Midnight

Clean Bandit feat. Jess Glynne, Rather Be


vs.

Coldplay, Midnight


Zuzanna (The-Rockferry): Zabijcie mnie, ale w ogóle nie pamiętam jak Rather Be brzmi. A Midnight? Ta piosenka wkręca się bardzo szybko. Wielbię jej nocny klimat.
  • Mój głos: Midnight
Kuba (#Musictag): Nieco udany taneczny kawałek vs. melancholijny numer. Tutaj wybór wydaje się być oczywisty. Głos na Coldplay.
  • Mój głos: Midnight
Filip: Rather Be było moim guilty pleasure. Ot, przyjemne połączenie electropopu z sekcją smyczkową, nawet nie w tak złym guście. Jednak mojej sympatii do Midnight wstydzić się nie musiałem, więc to właśnie ten utwór stawiam wyżej.
  • Mój głos: Midnight
Wygrany: Midnight

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz