Miło było dla Was pisać...

czwartek, 31 grudnia 1998

Ed Sheeran, Sing vs. Curly Heads, Reconcile

Ed Sheeran, Sing


vs.

Curly Heads, Reconcile


Zuzanna (The-Rockferry): Reconcile najmniej podoba mi się z płyty Curly Heads, dlatego oddaję głos na Sing, które pokazało mi inną, mniej nieśmiałą stronę Eda Sheerana.
  • Mój głos: Sing
Kuba (#Musictag): Wstyd przyznać, ale znacznie bardziej do mnie przemawiał debiut solowy Dawida Podsiadło aniżeli debiut z zespołem. Krążek Curly Heads nie jest krążkiem złym, jednak w momencie, gdy głosowałem na te utwory nie potrafiłem w pełni zachwycić się tym wydawnictwem. Nie widzę też potencjału Sing w tej zabawie w związku z czym masz babo placek.
  • Mój głos: Reconcile
Filip: Z całej płyty Eda Sheerana Sing podoba mi się chyba najmniej. Do pięt nie dorasta kolejnym singlom (Don't, świetne Thinking Out Loud, boskie Bloodstream). Zaś Reconcile to po prostu dynamiczny, rockowy singiel. Słucha się go przyjemnie.
  • Mój głos: Reconcile
Wygrany: Reconcile

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz