Miło było dla Was pisać...

czwartek, 31 grudnia 1998

John Legend, All of Me vs. Imagine Dragons, Warriors

John Legend, All of Me


vs.

Imagine Dragons, Warriors


Zuzanna (The-Rockferry): Intrygująca para. Spokojny, balladowy John Legend i Imagine Dragons w swoim najostrzejszym, najbardziej agresywnym wydaniu. Cenię twórczość Legenda, ale bliżej mi do tytułowego wojownika.
  • Mój głos: Warriors
Kuba (#Musictag): I znowu mam dylemat… wybierać piosenkę nie umiejąc uzasadnić czemu Ci się bardziej podoba jedno a nie drugie. Warriors, przechodzisz dalej!
  • Mój głos: Warriors
Filip: A ja dla odmiany wybiorę Legenda. Znałem All of Me, zanim stało się ogromnym przebojem. Już wtedy je uwielbiałem. I choć słucham go od ponad roku, wciąż mi się nie znudziło. Zdecydowanie to piękna ballada warta uwagi i zapamiętania.
  • Mój głos: All of Me
Wygrany: Warriors

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz