Miło było dla Was pisać...

czwartek, 31 grudnia 1998

Taylor Swift, Shake It Off vs. FKA twigs, Two Weeks

Taylor Swift, Shake It Off


vs.

FKA twigs, Two Weeks


Zuzanna (The-Rockferry): Popowa i przewidywalna Taylor Swift czy intrygująca, świeża FKA twigs? Lubię nieoczywistą muzykę, dlatego mój wybór jest oczywisty - stawiam na brytyjską debiutantkę.
  • Mój głos: Two Weeks
Kuba (#Musictag): Ach, mój drogi Filipie. Królowa jest tylko jedna I nie jest nią twoja Taylor. PS: Mówiłem, że Zuza nie odpuści.
  • Mój głos: Two Weeks
Filip: Gdyby Two Weeks chociaż było dobrą piosenką, nie hejtowałbym tak FKA. Ale to w żadnym wypadku nie jest dobre. Rozwodnione, rozmemłane, beztreściwe, a w dodatku z koszmarnym refrenem. Gdyby ona chociaż była ładna... A, no i będę ją hejtować za wyrzucenie Drowning już w pierwszej rundzie.
  • Mój głos: Shake It Off
Wygrany: Two Weeks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz