Miło było dla Was pisać...

czwartek, 31 grudnia 1998

Michael Jackson w/ Justin Timberlake, Love Never Felt So Good vs. Artur Rojek, Beksa

Michael Jackson w/ Justin Timberlake, Love Never Felt So Good


vs.

Artur Rojek, Beksa


Zuzanna (The-Rockferry): Podoba mi się duet Michaela Jacksona i Justina Timberlake'a. Piosenka z klasą.
  • Mój głos: Love Never Felt So Good
Kuba (#Musictag): Piosenka Jacksona (chociaż? Można by tu napisać epopeję na 100 stronnic) jakimś fartem awansowała dalej. W poprzednim zestawieniu miała na tyle szczęścia, że została zestawiona z równie dziwnym utworem, którego rejestracja w ogóle nie powinna mieć miejsca. Tutaj ponownie nie musiałem się długo zastanawiać nad głosem. Do następnej rundy wg mnie powinien awansować utwór Beksa.
  • Mój głos: Beksa
Filip: Jeszcze miesiąc temu zagłosowałbym na Beksę. Ostatnio jednak duet MJ z JT bardzo wpadł mi w ucho i nie chce z niego wyjść.
  • Mój głos: Love Never Felt So Good
Wygrany: Love Never Felt So Good

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz