Miło było dla Was pisać...

czwartek, 31 grudnia 1998

Lorde, Team vs. Chet Faker, Gold

Chet Faker, Gold


vs.

Lorde, Team


Zuzanna (The-Rockferry): Cieszy mnie, że muzyka Cheta Fakera nie przechodzi bez echa. Chociaż wolę inne jego utwory, Gold również mieni się niczym małe, muzyczne złoto.
  • Mój głos: Gold
Kuba (#Musictag): Pure Heroine to świetny krążek. Nagrany został przez 18-letnią dziewczynę, która tym samym pokazuje, że można nagrywać materiał niekomercyjny w tak młodym wieku. Saszan, Kwiatkowski, Watch N’ Learn. Wracając… trochę to przykre, że Team jest jedną ze słabszych piosenek w tym wydawnictwie. Głos na Gold.
  • Mój głos: Gold
Filip: Jak pisałem w ROUND 1, Gold to żadne arcydzieło. A Team z TYM początkiem to jednak jest małe dziełko.
  • Mój głos: Team
Wygrany: Gold

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz