Miło było dla Was pisać...

wtorek, 28 grudnia 1999

Angel Haze feat. Sia, Battle Cry vs. Azealia Banks, Heavy Metal and Reflective

Angel Haze feat. Sia, Battle Cry 


vs.

Azealia Banks, Heavy Metal and Reflective


Zuzanna (The-Rockferry): Z ulgą powitałam na hip hopowej scenie Angel Haze. Jej popisowym kawałkiem jest Battle Cry, piosenka łącząca mocne brzmienie z dźwiękami zepchniętego na drugi plan pianina. Ważniejszy jest jednak autobiograficzny tekst i emocjonalne wykonanie.
  • Mój głos: Battle Cry
Kuba (#Musictag): Który to już raz piszę, że ciekawy dobór piosenek? Ponownie cenię oba wykonawczynie. Głos oddam jednak na Angel Haze i Battle Cry. Ile emocji przelano w tą piosenkę? Na pewno sporo. Azealia zaś tym utworem mocno zachęciła mnie do oczekiwania na jej Broke With Expensive Taste. Szkoda tylko, że zachowuje się jak attention whore.
  • Mój głos: Battle Cry
Filip: Battle Cry ma naprawdę mocny tekst, nie mogę zaprzeczyć. Samo w sobie jest jednak przeciętne, melodia niczym się nie wyróżnia, a wokal Angel może irytować. Dlatego też stawiam na Azealię, której pozytywnie trzepniętego kawałka głupio by zresztą było nie docenić.
  • Mój głos: Heavy Metal and Reflective
Wygrany: Battle Cry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz