Miło było dla Was pisać...

wtorek, 28 grudnia 1999

Charli XCX, Boom Clap vs. Sia, Chandelier

Charli XCX, Boom Clap


vs.

Sia, Chandelier


Zuzanna (The-Rockferry): Mocna, przebojowa piosenka, będąca czymś więcej niż zwykłym pustym radiowym utworem. Sia rozlicza się w niej bowiem ze swoją nakreśloną uzależnieniem od alkoholu i narkotyków przeszłością.
  • Mój głos: Chandelier
Kuba (#Musictag): Do Charli mam duży szacunek za to, że tworzy coś swojego, ma swój własny styl muzyczny. Szkoda tylko, że zarówno True Romance, jak i tegoroczny Sucker kompletnie do mnie nie trafiają. 1000 Forms of Fear to z kolei najbardziej radiowa płyta Sii. Spokojnie. Do The New Classic jej daleko. Większą sympatią darzę wymieniony w bitwie Chandelier.
  • Mój głos: Chandelier
Filip: Boom Clap to uroczy kawałek, razem z SuperLove najlepszy od Charli XCX. Jednak kiedy w drugim narożniku mamy wielki hit Chandelier napędzany potężnym refrenem, nawet młoda wokalistka musi oddać pokłony.
  • Mój głos: Chandelier
Wygrany: Chandelier

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz