Miło było dla Was pisać...

wtorek, 28 grudnia 1999

Indila, Derniere danse vs. Lilly Wood and the Prick, Prayer in C (Robin Schulz Remix)

Indila, Derniere danse


vs.

Lilly Wood and the Prick, Prayer in C (Robin Schulz Remix)


Zuzanna (The-Rockferry): Nie przepadam za językiem francuskim, ale ta piosenka prawie podbiła moje serce. Świetne, emocjonalne wykonanie i wspaniała melodia.
  • Mój głos: Derniere danse
Kuba (#Musictag): Kocham Cię Panie Boże, że wyciągnąłeś mnie z takich chłamowych radiostacji typu Eska czy RMF MAXXX! Tak mógłbym skomentować piosenkę Prayer In C. Dopiero dziś dowiedziałem się o tym, kto jest autorem tej eskolubnej produkcji. Pozycja Indili w sumie też wpasowałaby się w trendy radiowe. Derniere Danse mimo wszystko jest znacznie lepsze od konkurenta. Zawsze lubiłem francuskie produkcje taneczne, bo niemalże zawsze są subtelne i ze smakiem. Zresztą, cały jej debiut mógłbym polecić. Całkiem przyjemny album.
  • Mój głos: Derniere danse
Filip: Obie piosenki to jedne z największych radiowych przebojów tego roku. W Polsce, bo w Polsce, np. w Stanach nie osiągnęły żadnego sukcesu, ale nadal. Prayer in C to po prostu feel-good song, zaś obok ładunku emocjonalnego Derniere danse ciężko przejść obojętnie.
  • Mój głos: Derniere danse
Wygrany: Derniere danse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz