Miło było dla Was pisać...

wtorek, 28 grudnia 1999

Curly Heads, Reconcile vs. Donatan-Cleo feat. Enej, Brać

Curly Heads, Reconcile


vs.

Donatan-Cleo feat. Enej, Brać


Zuzanna (The-Rockferry): Wiele osób hejtuje, ja podziwiam. Donatan i Cleo robią coś swojego, coś ciekawego. Odświeżają polską scenę. Szkoda trochę, że na ich płycie mniej folkowych klimatów, ale utwór Brać nam to w pewnym stopniu wynagradza.
  • Mój głos: Brać
Kuba (#Musictag): To jest ta słowiańska brać, mówić, dużo pić i srać*. Nie za dużo tej wsi polskiej? Krążek tego duetu bardzo cenię, chociaż jest to komercyjny, polski pop. Kawałek z Enejem, który bierze udział w tejże bitwie jest jednym z gorszych (o ile nie najgorszy) piosenek z Hiper/Chimery. Dawid Podsiadło zaś ponownie zaskoczył mnie swoim krążkiem. Głos na Curly Heads.
  • Mój głos: Reconcile
Filip: W sumie ta runda odbywa się na podobnych zasadach co poprzednia. Nie chodzi tu tylko o to, że Reconcile jest dobrym kawałkiem. Tu chodzi o to, żeby stłamsić Brać, jeden z najgorszych utworów roku. Nie tylko polskich, wszystkich. To, co wytworzyli Donatan i Cleo, jest godne pomsty.
  • Mój głos: Reconcile
Wygrany: Reconcile

* - Tak, wiem, że w zawartym cytacie jest spać, jednakże ciemnogród eskowy i ich pochodne mogą pomyśleć inaczej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz