Miło było dla Was pisać...

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Vilppu's Best Song of 2014 Battle - ROUND 6

Zaniedbało mi się ten konkursik... Od rundy czwartej minął już ponad miesiąc. Czas jednak na wielki powrót! Zostały już tylko dwa pojedynki, decyzje coraz trudniejsze, a w przyszłym tygodniu wielki finał. Ponownie witamy też naszą kochaną Anię. Zobaczcie, jakie piosenki wybraliśmy tym razem.


ROUND 5:


Pojedynki:
  1. Imagine Dragons, Warriors vs. Lykke Li, No Rest for the Wicked
  2. James Newton Howard, The Hanging Tree vs. Hozier, Take Me to Church
The Grand Finale:

WARRIORS VS. THE HANGING TREE
 
A teraz niespodzianka! #BeAPartOfVilppusBestSongBattleExperience. W ostatnim etapie decyzję podejmiemy wspólnie. Oczywiście, my nadal będziemy głosować, jednak i dla Was, misiaczki, znajdzie się miejsce. Zagłosować możecie w sondzie po tym linkiem, mile widziane jest także uzasadnienie wyboru w komentarzu. Do dzieła!

(wiem, na rysunku powinno być ROUND 6, nie 5, ale cii, jest dobrze)

Głosujemy!

8 komentarzy:

  1. Ha! Myślałam, że to już nigdy nie nastąpi :D

    Nowy wpis na http://the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie! Tym razem to ja pisałam najmniej. Cóż, nie zawsze można pisać najwięcej ^^

    W sondzie głosuję na "Warriors", a jeśli mnie zaprosisz do finału to pewnie zagłosuję na "Hanging Tree" i wtedy będę mieć czyste sumienie ^^

    Pozdrawiam, Namuzowani

    OdpowiedzUsuń
  3. Meh - ta runda jest nie po mojej myśli - zdecydowanie wolę przegranych, ale w sondzie głosowałem na Warriors #mniejszezło :D

    PS: Nie pisałeś prawie tak długo jak ja! Odgapiasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Take Me to Church <3

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba Warriors jeśli chodzi o pojedynek. :D
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Głos w sondzie na Imagine Dragons oddany :)
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooojjj.... długo wam to coś zajęło xd. Ja z tych podanych nie mam żadnego typu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie zapraszam na nową notkę na blogu Muzyczne-Opinie.blogspot.com
    A w niej TAG, do którego otrzymałeś nominację, powodzenia :*

    Pozdrawiam, Asia.

    OdpowiedzUsuń