Miło było dla Was pisać...

czwartek, 29 stycznia 2015

Vilppu's Best Song of 2014 Battle - ROUND 4

Z Turcji już powróciłem, zdążyłem się załamać, że zostały już tylko 3 i 1/4 dnia ferii, więc mogę już chyba wrócić do blogowania. A skoro powraca blog i powracają recenzje, to powraca też (z dużym opóźnieniem) Vilppu's Best Song of 2014 Battle! Ale nie ekscytujcie się - ROUND 4 przebiegła zaskakująco spokojnie, żadnych dylematów czy łamiących serce decyzji, za to mamy gościa specjalnego.

W ROUND 4 gościnnie zgodziła się wziąć udział Ania, którą zapewne kojarzycie z blogów True-Villain i/lub Namuzowani. Drugiego bloga prowadzę z nią wspólnie, więc nietrudno było ją do zabawy namówić. Powitajcie ją gromkimi brawami!

Rozkład ROUND 4:


I linki do pojedynków:
  1. Imagine Dragons, Warriors vs. Katy B, 5 AM
  2. Jessie Ware, Say You Love Me vs. James Newton Howard, The Hanging Tree
  3. Angel Haze feat. Sia, Battle Cry vs. Lykke Li, No Rest for the Wicked
  4. Nicole Scherzinger, Run vs. Hozier, Take Me to Church
Jak widać prawie w każdym punkcie byliśmy jednomyślni. A tak przedstawia się rozkład ROUND 5. A kiedy by ona miała się odbyć? W sumie sam jeszcze nie wiem, tak czy inaczej na pewno jej nie przegapicie ;)


4 komentarze:

  1. O, gość specjalny, fajnie. Ogólnie to najbliżej mi do wyborów Ani, ale cieszę się, że Hozier przeszedł bo "Take Me To Church" to również świetny utwór. Przede wszystkim podoba mi się jego przesłanie. Ja również nie rozumiem jak TPR i Lana mogli odpaść w pierwszej rundzie ;/ No nic, oglądamy i kibicujemy dalej. Lykke, wygraj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zadowolony z wyborów, kibicuje Hozierowi wygranej. :)
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cooooooo......? Battle Cry odpadło? Nieee.... Wszystkie utwory, którym kibicowałam odpadły :(
    PS. Mam nadzieję, że wypad do Turcji był udany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ryzykowanie było z czterema osobami, ale ładnie się ułożyło ;) Troche szkoda mi Battle Cry, ale fajnie, że Hanging Tree przeszło dalej.

    Nowy post na http://The-Rockfery.blog.onet.pl (#CUTOFF + recenzja "Sucker" Charli XCX)

    OdpowiedzUsuń