Miło było dla Was pisać...

piątek, 9 stycznia 2015

Vilppu's Best Song of 2014 Battle - ROUND 3

Już jest! Było trochę płaczu naszego (a głównie mojego, ROUND 2 prawie w całości przebiegła nie po mojej myśli), trochę płaczu Waszego (ilu Waszych faworytów już odpadło? ._.), ale dobrnęliśmy. Przed Wami Vilppu's Best Song of 2014 Battle - ROUND 3. Pojedynków coraz mniej - już tylko 8 - i coraz trudniejsze.


Rozkład ROUND 3:

  1. FKA twigs, Two Weeks vs. Imagine Dragons, Warriors
  2. Katy B, 5 AM vs. Jack White, Lazaretto
  3. Chet Faker, Gold vs. Jessie Ware, Say You Love Me
  4. James Newton Howard, The Hanging Tree vs. U2 feat. Lykke Li, The Troubles
  5. Michael Jackson w/ Justin Timberlake, Love Never Felt So Good vs. Angel Haze feat. Sia, Battle Cry
  6. Lykke Li, No Rest for the Wicked vs. Coldplay, Midnight
  7. Nicole Scherzinger, Run vs. Leonard Cohen, Almost Like the Blues
  8. Hozier, Take Me to Church vs. Curly Heads, Reconcile
Bywajcie, byle do ROUND 4! A ta już 17/01.


9 komentarzy:

  1. A jakie twoim zdaniem argumenty byłyby tu najlepsze ? Napisałam tylko, że wkurza mnie ten cały hype. Jest masa lepszych artystów, którzy bardziej zasługują na sławę i pochwały.
    O Miley pisałam w podobnym podsumowaniu w 2013 roku.
    Tylko nie wtargnij mi jutro do domu z karabinem maszynowym za „obrazę” taylor.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to sporo moich faworytów odpadło w tej rundzie, ale trzeba głosować dalej :/
    1. Warriors
    2. 5 AM
    3. Gold
    4. The Hanging Tree
    5. Battle Cry
    6. Midnight
    7. Almost Like The Blues
    8. Take Me To Church
    Mam nadzieję, że chociaż ta runda przebiegnie po mojej myśli. :)
    Szkoda odejścia przede wszystkim Stay With Me, Fancy i Say Something...
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sama się sobie dziwię, że wyeliminowałam Leonarda Cohena, ale no niech już Nicole ma jakiś mały sukces :)

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Z moich faworytow zostaly juz tylko dwa. Nie zdradze jakie, ale jak odpadna to wtedy powiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, pozostało mi tylko trzymać kciuki za No Rest For The Wicked. Jestem ciekawa kolejnej rundy :)
    Zapraszam na nowy post - "Granda", Brodki > bruisesly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety wszystkie moje ulubione utwory odpadły szkoda.
    U mnie wyniki przeboju 2014 http://muzycznomaniaa.blogspot.com/p/przeboj-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  7. kilku fajnych odpadlo
    polecam u mnie Nowe Notowanie // hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że przeszło Battle Cry

    OdpowiedzUsuń